2009/09/15

Remaking of Light Motor-Glider is comleted



I have completed new version of Light Motor-Glider (No need to REZ).
New version is re-made for below points.(Same as remakeing of Hot Air Balloon)

1) Bug fix and remove the speed controll trouble which happens when Light Motor-Glider crosses the parcel where "Avatar-Fly" is prohibited by the parcel-owner.

2) Add the floating "attention-text" when Light Motor-Glider cuts in the parcel where "Avatar-Fly" is prohibited by the parcel-owner.

3) Add the signal-lamp which tells that Light Motor-Glider cuts in the parcel where "Scripts" is prohibited by the parcel-owner.

Then I restart selling at My shop.
Kimiko's in Yumix

And I started to send the new version to the customer who bought Motor-Glider befor.







装着型のモーターグライダーの改造が完了しました♪

今回の改造内容は以下の通りです(先日の熱気球改造と同じです)

1) 「アバター飛行禁止地区」を通過するときに速度異常発生をなくしました。
2) 「アバター飛行禁止地区」を検出して、警報表示できるようにしました。
3) 「スクリプト禁止地区」を通過中をランプ表示で判断しやすいようにしました。

完成にともない、お店での販売も再開しました。
Kimiko's in Yumix


以前にご購入いただきましたお客様へも、配布作業を開始しました。

0 件のコメント:

コメントを投稿