2009/09/12

Remakeing of Light Helicopter is completed





I have completed new version of the Light Helicopter (No need to REZ).
装着型の軽ヘリコプターの改造が完成しました。

New version is remade for below points.(Same as remakeing of Hot Air Balloon)
今回の改造内容は以下の通りです(先日の熱気球改造と同じです)

1) Bug fix and remove the speed controll trouble which happens when Helicopter crosses the parcel where "Avatar-Fly" is prohibited by the parcel-owner.
「アバター飛行禁止地区」を通過するときに速度異常発生をなくしました。

2) Add the floating "attention-text" when Helicopter cuts in the parcel where "Avatar-Fly" is prohibited by the parcel-owner.
「アバター飛行禁止地区」を検出して、警報表示できるようにしました。

3) Add the signal-lamp which tells that Helicopter cuts in the parcel where "Scripts" is prohibited by the parcel-owner.
「スクリプト禁止地区」を通過中をランプ表示で判断しやすいようにしました。

SS2 showes the Headup-display by mouse-look-drive when Helicopter cuts in to the parcel where Avatar-Fly is prohibited.
SS2は『アバター飛行禁止地区』へ侵入したときの、ヘッドアップディスプレー状況です。

Then I restart to sell the Light Helicopter at may shop.
完成にともない、お店での販売も再開しました。
My shop surl
Kimiko's in Yumix



And I started to send the new version to the customer who bought Helicopter befor.
以前にご購入いただきましたお客様へも、配布作業を開始しました。

0 件のコメント:

コメントを投稿